تصحیح برگه‌های امتحانی الکترونیکی می‌شود معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از دی ماه امسال تصحیح برگه‌های آزمون و ثبت نمرات به صورت الکترونیکی انجام شده و در نهایت در سامانه کارنامه صادر خواهد شد، گفت: این مراحل استانداردسازی شده و دیگر امکان شکل‌گیری مافیا در این حوزه وجود ندارد.

عبدالرسول عمادی با بیان اینکه آخرین تصمیمی که در شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای سال ۹۸ گرفته شد، لحاظ کردن تاثیر مثبت سوابق تحصیلی دانش آموزان بود، افزود: اگر سوابق تحصیلی در کنار نمرات آزمون‌های عمومی و اختصاصی کنکور منجر به بهبود رتبه کل داوطلب شود، لحاظ خواهد شد و در غیر این صورت تأثیر داده نخواهد شد.وی در ادامه گفت: سوابق تحصیلی مطابق تعریف قانون سنجش و پذیرش دانشجو و اصلاحیه آن در سال ۱۳۹۵، مربوط به نمرات دروس امتحان نهایی است که مطابق استانداردهای مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تولید شده باشد. سوالات امتحانات نهایی به صورت سراسری طراحی و به صورت الکترونیکی ارسال می‌شوند و امکان لو رفتن سوالات منتفی است.


راه دانشگاه صورت ,تحصیلی ,سوابق ,الکترونیکی ,نمرات ,سوابق تحصیلی ,پذیرش دانشجو ,صورت الکترونیکی ,تصحیح برگه‌های منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آفتاب موزیک الموقع المعلوماتی لشیعة إفریقیا فروشگاه تیم جی اس ام تولز ( موبایل فرهاد ) دیوار بهترین سایت حسابداری کاردانش استان البرز